Автор
Веселина Петрова

Големите хотелски вериги превземат Африка

Големите хотелски вериги, сред които Marriott International Inc. и Hilton Worldwide Holdings Inc., увеличават своето присъствие в Африка. Континентът с уникална природа и животински свят преживява тотален бум на туризма.Marriott, която миналата година откри JW Marriott Masai Mara Lodge в Кения със стаи със средна цена от над 3000 долара на вечер, има повече от 138 хотела в процес на изграждане в Африка. А Hilton има 72 обекта в процес на изграждане, според доклад на W Hospitality Group. Hyatt Hotels Corp. планира да добави още 11 обекта на континента, сочи докладът."Има огромна концентрация на нови хотели и курорти в луксозния и по-високия клас и почти нищо в икономичния и средния клас", казва в интервю Тревър Уорд, управляващ директор на W Hospitality Group.

View post on Instagram
 

Държавите в Африка са готови да се възползват от ръста на туризма на континента след пандемията.

Търсенията в Google за африкански сафарита са се увеличили повече от два пъти в сравнение със същия период година по-рано, коментират специалистите.

View post on Instagram
 

Въпреки това континентът представлява много малък дял от световната хотелиерска индустрия.

Hilton, например, е открил миналата година почти 400 обекта. Само два от тях са в Африка. А от 560-те нови обекта, които Marriott открива през 2023 г., само четири са на континента, се посочва в доклада на W Hospitality Group, цитиран от Bloomberg TV Bulgaria.