Автор
Woman.bg

AVON - „Говори открито срещу домашното насилие”

Благотворителната инициатива на козметичния гигант AVON „Говори открито срещу домашното насилие” взе злато на международния конкурс SABRE EMEA Awards 2015.

Кампанията е първа в категория „Балкани”, като се нареди и сред петте най-добри в района на Европа, Близкия Изток и Африка в най-високото платинено отличие – Platinum SABRE AWARD For Best In Show. В надпреварата взеха участие над 2400 кампании, а над 650 професионалисти в сферата на връзките с обществеността от Европа, Близкия изток и Африка се събраха в легендарната зала ”Раундхаус” в Лондон, за да поздравят победителите.

„Говори открито срещу домашното насилие” е реализирана за бранда от комуникационна агенция All Channels Communication Group – обслужващата PR агенция на AVON България. През 2014 г. кампанията минава под слогана „Сложи си обица на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!” и призовава обществото да покаже непримиримост към проявите на насилие.



„Изключително сме щастливи, че тази толкова важна за обществото ни кауза е оценена на международно ниво. Усилията, които полагаме, дават шанс на хиляди жени в България за по-добър живот. Със сигурност няма да спрем до тук и ще продължим да се борим срещу домашното насилие”, коментира отличието Деница Желязкова, мениджър PR и реклама в AVON за регион Балкани.

През 2014 г. в центъра на инициативата е новият благотворителен продукт– обици „Нови възможности за жените”, а основен посланик на каузата е актрисата Деси Бакърджиева. Благодарение на отзвука от кампанията и продажбата на продукти от синята серия на AVON брандът прави най-голямото дарение в рамките на кампанията до момента – 50 000 лв. Набраните средства ще бъдат използвани за подпомагане на нов кризисен център в Димитровград за жени и деца, жертви на домашно насилие, първи за югозападна България.

Домакин на наградите SABRE EMEA е световният лидер в областта на връзките с обществеността – Holmes Group.