Новата реклама на модния гигант Victoria's Secret предизвика страшно много коментари и интерпретации.

Интересното в случая е, че този път обект на обсъждане не е секси бельото на марката, а косата на модела Карли Клос. Изкусителната красавица се появява в рекламата с прическа тип „боб“, която, както изглежда, не допадна на феновете на бранда. Веднага след популяризирането на рекламния спот заваляха коментари, според които късата коса не е секси и не отива на Карли. Любопитен е фактът, че досега от Victoria's Secret не са включвали модел с къса коса в своите кампании и това е доста смел ход от тяхна страна.

В действителност Карли отряза косата си два дни преди ревюто на Victoria's Secret за 2012 г. Моделката направи тази „жертва“ за фотосесия за сп. Vogue.

Тогава Victoria's Secret похарчи внушителните 75, 000 долара за екстеншъни за коса, които да върнат старата визия на Карли.

Съвсем наскоро Карли сподели пред сп. People, че се надява новата й прическа да накара повече жени да се почувстват самоуверени и допълни: „Можеш да бъдеш секси и с къса коса!“.

А вие какво мислите, как е по-секси Карли: с къса или с дълга коса?

Всички останали дами от рекламата са с дълги коси:

Кандис Суейнпоъл

Бехати Принслу