Бизнесът с вибратори процъфтява. Изглежда, че еротичните аксесоари се превръщат в една от най-популярните джаджи по света. На път са да се наредят рамо до рамо дори със смартфоните.

Според класация на реномирано издание, продажбите на секс играчки на Острова ще скочат на 250 млн. паунда през т.г.. Резултатите от него освен това сочат, че потребителите в Северна Америка харчат по средно 500 млн. долара годишно за подобни продукти.



По всичко личи, че играчките, предназначени за леглото, са устойчиви на рецесията. Възможно е икономическият упадък дори да е подхранил високите продажби, отбеляза Стефан Далакиан – собственик на дистрибутора Парис Инмейтс.

"В момент, когато безработицата е висока, а парите в банката – малко, хората прекарват времето си с други занимания", обясни той. А и решението на индустрията да се премести онлайн, което гарантира анонимността на клиентите, също е фактор.



Но за процъфтяването на търговията със секс играчки може да има още една причина. Водещи таблоиди изтъкват, че множеството дискусии с известни личности, които обсъждат сексуалните си фантазии, също са допринесли за бума. Такива предавания са британското "Повече секс моля" и сериалът "Сексът и градът", който отдели цял епизод за любовта на Шарлот към вибратора "Седефеният Зайо".



Жените, както и мъжете, започват да приемат електронните устройства все по-близко до сърцата си. Изследване от ноември м.г. показа, че 50% от американките използват вибратори, а 70% от мъжете в Щатите не се стесняват да ги използват по време на полов акт. Мнозинството от анкетираните дори изтъкват, че джаджите "са здравословна част от сексуалния живот на голям брой жени", пише БГНЕС.