Албена Михова спря хляба и пърженото

27 февруари 2015 | 08:21
видяна 2525
коментари 0

От началото на януари актрисата се включи в проект за здравословен живот, който ще продължи три месеца.

Тя спазва режим и досега е успяла да свали 3-4 килограма. Към строгия хранителен план, изготвен от д-р Райна Стоянова, са включени и тренировки с инструктора Мартин Гаджев.

„Хапвам пет пъти дневно като не вечерям по-късно от 8 вечерта. Менюто е разнообразно и включва всички полезни храни като авокадо, чиа, годжи бери... аз и преди не хапвах много, но явно начинът ми на хранене не е бил правилен, за да трупам килограми. Сега не ям никакъв хляб и пържени храни.

Четете още: Хранителни добавки - защо са ни необходими?

Ястията се приготвят на пара, печени са на тава или са варени. Не ги приготвям аз, те идват в готов вид. Уж е голяма кутията, а вътре има една шепа храна“ - смее се Албена.

„Например вечерям парче месо и салата. Ако огладнея много, мога да хапна малко сурови ядки, морков или мюсли. Има и дни, в които съм само на вода и фрешове. Честно казано, в началото ми прилошаваше, но се свиква.“

„Дневният ми прием е 1200 калории, а скоро ще стане 800“, разказва още Албена.

Четете още: Не пропускайте закуската!

Тя не пропуска да посети фитнеса три пъти седмично. „И преди съм ходила в залата, но от година и половина не бях стъпвала. Сега тренирам поне по час с инструктор и упражнинеята ми се отразяват много добре. Целта е да се стегна след като отслабна. Бих искала да посещавам и някакъв друг спорт, но засега не ми остава време“.

Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени