Цвета Герчева

Здравейте, от почти 10 години се интересувам от света на здравето, билките и медицината и знам, че най-важното, от което имаме нужда, за да сме в кондиция и да се чувстваме добре е правилната информация. В този блог имам мисия - да Ви разкажа по възможно най-пълния начин за ползите от определени продукти, които са създадени, за да ни направят по-здрави, по успешни и по-щастливи.

Как да се преборим с апетита преди тренировка?

19 юни 2017 | 11:20
видяна 1509
коментари 0

Да, лято е и всички сме решили да тренираме усилено, преди да покажем изваяни тела на плажа. Някои даже са си поставили ултиматум - започвам с фитнеса от другата седмица, за да мога през юли да съм в отлична форма. Спешните мерки за влизане в "онзи чифт дънки, които от миналата година не ми стават", обаче не винаги са полезни за организма. Ето защо специалистите съветват да спазваме някои прости правила, които ще направят тренировките ни още по-пълноценни.

Поне три пъти в седмицата

Често когато искаме спешно да влезем във форма за лятото, сме склонни да направим курс с ударни ежедневни тренировки. Полагаме много усилия, а резултатът не е съвсем добър. Това е така, защото за всеки процес в организма трябва определено време. Няма как да очаквате, че само след месец тренировки ще имате тяло като на хубавица, която през последните 12 месеца не е излизала от фитнеса, нали? Тайната е в постоянството - затова експертите дават и една проста формула - усилени тренировки 3 пъти седмично, леки кардио тренировки - 5 пъти седмично. Нито повече, нито по-малко.

Повече течности и никакъв алкохол

Искате да се вталите за лятото, но всяка вечер се награждавате с по една, две бири! Забравете за този ритуал, ако ще показвате тяло на плажа. Според специалистите в алкохола като цяло има много повече калории, отколкото можете да погълнете с храна. На практика - тялото има защитен механизъм срещу преяждане -  стомахът се напълва и вие просто не можете да поемете и хапка повече. С алкохола нещата не стоят точно така, а по стар обичай - колкото повече пийваме, толкова повече ни се услажда. Това обаче е вредно както за здравето, така и за талията, защото така изливаме в организма много калории, които той трудно преработва. Ето защо алкохолът и тренировките са взаимноизключващи се неща.
И все пак един съвет от нас - пийте повече вода - така помагате на тялото да пречисти по-добре кръвта и засилвате метаболизма.


Спрете апетита с колаген

... "Само едно парченце шоколад. Няма чак толкова калории, а и аз тренирам, ще ги изгоря във фитнеса." Познати  ли са ви тези думи? Ако отговорът е "Да", значи сте от онези здраво стъпили на земята гладници, за които отслабването е мисия почти невъзможна. И проблемът изобщо не е в липсата на движение и спорт. Просто понякога апетитът е по-силен от желанието ни за красота. Ето защо е много важно освен правилния режим за трениране да направим нещо и по въпроса с пристъпите на глад. Моето голямо откритие за сезона са сашетата КОЛАГЕН+, подсладени със Стевия. Оказа се, че колагенът освен полезен за красивата кожа е много добро средство против необуздан апетит. Той на практика представлява почти 100 % чист протеин и засища организма, така че е много полезен в дните, в които искаме да се вталим за плажа. И не на последно място - помага за здравината на ставите и сухожилията.


Препаратът КОЛАГЕН+ осигурява цялост, еластичност и стегнатост на ставите при възрастови изменения, подходящ за хора занимаващи се с активен спорт.


 

Цвета Герчева

редактор