Автор
Woman.bg

Вината New Bloom направиха дебют с мултисетивна вечеря по меню на Андре Токев

Модерни вина за млади градски хора бяха представени на стилно събитие в София предната вечер. Над 300 гости, сред които известни личности, бизнесмени, водещи винени експерти и собственици на ресторанти опитаха четири от ключовите продукти на избата в по време на мултисетивна вечеря. Менюто беше по авторски рецепти на шеф Андре Токев. Вината бяха представени от сомелиера Слави Райчев, вицепрезидент на Асоциация на сомелиерите в България. По този начин изба New Bloom Winery (новото име на винарска изба Съединение) представи новото си лого и новата едноименна серия вина. За доброто настроение на гостите се грижеше Мария Силвестър, а първите наздравици с новите вина си казаха Поли Генова и актрисата Десислава Бакърджиева.

Винарната направи сериозна заявка за експанзия на българските вина навън и се стреми да създава модерни вина за модерни хора. Новата корпоративна идентичност идва в момент, в който избата вече е натрупала достатъчно опит в последните години с налагането на винените серии Verano Azur, Pixels, F2F (Face 2 Face), добре познати на българският потребител. По време на събитието избата представи новата си серия New Bloom. Засега тя включва бяло и розе. Бялото е купаж от Совиньон Блан и Шардоне. Розето е купаж от Каберне Совиньон, Каберне Фран и Сира. И двете вина са леки, приятни и лесни за употреба. Плодовите аромати и свежест ги правят подходящи за консумация за пролетта и лятото.

Всички вина на New Bloom Winery се произвеждат от висококачествено грозде. Лозовите масиви върху 6000 дка представят яркия и характерен тероар на Тракийската низина. Припомняме, че именно този регион бе определен втората най-добра винена дестинация в света. В технологично отношение производствената база на New Bloom Winery превъзхожда повечето български винарни. Дългогодишни инвестиции в най-съвременна техника и съоръжения, качествени бъчви от френски дъб и модерни ферментационни съдове са само част от предпоставките за успеха. В последните пет години винарната е напълно реконструирана, като към нея е изградена и нова модерна лаборатория за проследяване и замерване на всички производствени процеси. Инвестицията в избата възлиза на над 10 млн. лв. New Bloom Winery обръща сериозно внимание на налагането на българските вина в чужбина, като продава на повече от 20 международни пазара сред които САЩ, Франция, Япония и Китай.