Последният път, когато Уинона Райдър участва в модна кампания, беше през 2003 г., но 42-годишната актриса доказва, че не е загубил статута си на икона в най-новата рекламна кампания на марката Rag & Bone.
Черно-белите изображения, създадени за есенната колекция на лейбъла, са заснети на Кони Айлънд в началото на май и показват Райдър облечена с тясно сако, вдъхновено от мъжката мода, и късо подстригана прическа.
Мениджърът на лейбъла Маркъс Уейнрайт каза, че марката е избрала Райдър заради нейната "красота и неостаряващо качество".
Той добави: "За нас Уинона Райдър е истинска икона. Едно от нещата, които я правят толкова готина, е, че въпреки че тя има невероятна кариера, не се интересува от това да бъде филмова звезда."
Четете още: Синът на Шварценегер стана лице на Tom Ford
Последният път, когато Райдър участва в голяма модна кампания, беше за пролетната колекция на Marc Jacobs през 2003, точно след скандала с кражбите й от магазин за бельо и последвал съдебен процес, по време на който тя носеше от главата до петите модели на Jacobs.
Четете още: Жените искат 4 пъти повече секс
Изображенията за Rag&Bone са били заснети от легендарния фотограф Глен Лъкфорд, който по-рано е снимал реклами за Prada и Yves Saint Laurent. Г-н Лъкфорд също засне актьора Майкъл Пит за мъжката колекция на Rag & Bone.
Кампанията с Райдър бе заснета на 8 май в Кони Айлънд в един изключително студен пролетен ден. Рекламите ще се появят в международните издания на Vogue и GQ и още много други издания.