Томи Хилфигер е подписал договор с "Ballantine Books" да издаде мемоарите за неговия живот и феноменалната му модна кариера.

Книгата ще документира ранните години на Хилфигер в Елмира, Ню Йорк, в семейство от 9 деца, до неговите първи стъпки в модния бизнес с магазина му " The People`s Place", банкрута му на 25 и създаването на неговата мултимилиардна марка.

Говорейки за книгата, Хилфигер заяви: "Разсъждавайки върху преживяванията си в модната индустрия за последните 30 и няколко години, мога да кажа, че беше доста диво пътуване, изпълнено с важни моменти, които определиха както кариерата ми, така и личния ми живот. Винаги ще вярвам, че най-доброто тепърва предстои, но дотук това беше приключението на живота ми".

Книгата ще бъде публикувана тази есен, за да съвпадне с 30-та годишнина на марката "Томи Хилфигер".

Той основал корпорацията "Томи Хилфигер" с помощта на "Мурджани Груп" през 1985 г. и представил компанията си в обществото през 1992, когато пуснал първата си колекция мъжки облекла.

Едно от нещата, което особено много помага за популяризиране на бранда на Хилфигър, е това, че дрехите му се носят от известни личности. През 1994 рапърът Снуп Дог излиза на официална церемония с дрехи с марката Tommy Hilfiger, а продажбите скачат с 90 млн. долара за година.

* Томи с Destiny's Child

* певицата Aaliyah, Snoop Dogg и Майкъл Джаксън с дрехи на Томи Хилфигър

Неговият класически американски дизайн превърнал марката в световен успех и през 1995 е бил обявен за дизайнер на годината от Съвета на модните дизайнери в Америка.

Хилфигер ще разкаже и за живота си с бившата му жена Сузи, с която имат 4 деца – Александрия, Елизабет, Катлийн и Рики и с настоящата си съпруга Дий и техния син Себастиан.

* Дий и Томи

Източник: БГНЕС