Автор
Woman.bg

Служителите на JYSK България сред най-удовлетворените

93 процента от служителите на JYSK в България взеха участие в наскоро проведено проучване относно удовлетвореността. Крайните резултати показаха, че служителите на JYSK са щастливи.

Нашите клиенти със сигурност ще бъдат посрещнати с усмивка, когато посетят един от седемте магазина JYSK в България, а зад това се крие добра причина.

Едно ново проучване за удовлетвореността, проведено от външна независима агенция, показва, по скалата от 1 до 100, колко са удовлетворени служителите на JYSK, тези от България са със средна оценка от 83 пункта. Това е с цели 13 пункта повече от подобно проучване проведено през 2014.

"Разбира се съм щастлив, че голяма част от моите колеги са удовлетворени да бъдат част от екипа на JYSK. Също така съм много доволен, че 93 процента са участвали в нашето проучване. Това показва от какво точно са доволни нашите служители и къде можем да бъдем още по-добри за в бъдеще, Александру Брату, Country Manager за JYSK България.

Един по-задълбочен поглед в проучването ни показва, че работната среда и възможностите за развитие в компанията са нещата с особено най-висока оценка.
- Фактът, че нашите служители са посочили възможностите за развитие, ме радва наистина много, тъй като за нас е важно да предложим път за развитие на тези, които имат желанието и уменията", обяснява Александру Брату.

Въпреки че е доволен от цялостния резултат на проучването, той също така е наясно, че не всичко е перфектно.
- 83 е чудесен резултат, но също така ни показва, че не всички служители идват на работа със желание всеки ден. Ето защо за нас е толкова важно, че 93 процента от тях са взели участие в проучването, тъй като това ни дава възможност да отреагираме в зоните, където те не са доволни, споделя Александру Брату.

96 процента от служителите на JYSK NORDIC по целия свят са взели участие в проучването. Резултатите показват, че те са значително по-удовлетворени с тяхната работа, в сравнение с проучването проведено през 2014.