Казват, че светът на модата е жесток - един ден си на върха, а на следващия си демоде.
Случва се често в него да бъдат прокарвани идеи, които по погрешка или не, да се разглеждат като расистки или обидни.
Подобен е случаят с новата кампания на гиганта Versace, за която се говори от няколко месеца.
Официален трейлър вече беше пуснат в интернет и предизвика бурни реакции в социалните мрежи.
Джиджи Хадид и Карли Клос участват в него - в ролята на млади майки възраст от 21 и 23, вече имащи 5-годишни деца.
Тук изниква противоречието - явно техните героини са забременяли, когато са били тийнейджъри.
Другият основен проблем възниква покрай факта, че на количката на бебето - афроамериканче има закачена верига и според критиците това е знак, който се свързва с чувствителната тема за робството.
Трейлъра вижте в следващото .:ВИДЕО:. и ни споделете дали според вас то е наистина скандално: