Автор
Woman.bg

Признаци, че е време да смените фризьора си

Ако изредените ситуации по-долу са ви познати, то категорично е време да си потърсите нов фризьор.

Той не ви слуша

Комуникацията е основна предпоставка за разбирателство и добре свършена работа и това важи за всяка сфера от живота. Ако фризьорът/фризьорката не ви изслушва внимателно, не се съобразява с вашето мнение, не обръща внимание на това, което искате да стори с косата ви (например, напълно пренебрегва прическата от снимката, която сте му занесли и която искате да претвори по възможно най-подходящ начин върху вас) то помислете добре дали да се връщате повторно в салона.

Кара ви да се чувствате неудобно

Постоянно ви подпитва каква козметика за коса ползвате, защо не се подстригвате по-често, защо сте оставили цветът на боята на избледнее толкова... Работата му/ѝ е да се погрижи максимално добре и бързо за косата ви, независимо в какво състояние се намира тя. Ако бяхте фризьор и разполагахте със скъпа служебна козметика за коса, сигурно нямаше да се нуждаете от подобна критика. Не позволявайте да ви карат да се чувствате виновни от факта, че не ползвате козметика за десетки левове, нито, че нямате възможност да се боядисвате или подстиргвате на всеки 30 дни. Две от характеристиките на призванието фризьор са деликатно отношение и още по-деликатно съветване на клиента.

Самозабравя се с ножицата

Няма нищо по-неприятно от това да установите, че липсват 5 пръста от дължината на косата, за чиято липса не сте се разбирали изрично. Всеки път казвате да подстрижат само връхчетата, но се разделяте с много повече. Ако поискате обяснение, ви отговарят, че косата ви не е в добро състояние. Дори това да е така, вие сте тези, които решават точно с колко коса искате да се разделите. В случай, че това се случи повече от веднъж, е време да смените фризьора си.

Цените са абсурдни

Свикнали сте да посещавате един и същи фризьор, който обаче не спира да увеличава цените си и дори не си помисля да прави символични намаления за постоянните клиенти. Готови сте да платите за доброто обслужване, но не и за разхищения.

Липсата на добра хигиена

Фризьорът трябва да поддържа добра хигиена и това не е прищявка, а необходимост. Може много да сте доволни от услугите му, но в името на здравето си не бива да толерирате мръсни и стари гребени, четки, ножици, оставени на тоалетката солети или кафета, вмирисани на цигари пръсти и пр.

Обръща внимание повече на телефона, колегите и познатите си клиенти отколкото на вас

Ако не отдава цялото си внамние, тук и сега, на вас, които сте отделили от своето лично време, от личните си средства, то с вдигната високо глава можете да му/ѝ пожелаете приятен ден и до "невъзможни" скорошни срещи.

Не приема критика

Най-лошата услуга, която можете да направите на себе си, на фризьора и на салона, в който той/тя работи, е да спестявате критика с цел да не го/я засегнете, защото е обидчив/а. Така нито вие ще получите каквото искате, нито той/тя ще си вземе поука и ще има реална представа какво прави с косата и самочувствието ви. Истината боли, но е единственият коректив в този свят.