Радостта е състояние на ума, при което всичко изглежда възможно и нищо не е твърде плашещо. Това чувство е съвършено уловено в новия изкусителен аромат от ESCADA – ESCADA Joyful. Сияйното ухание е олицетворение на щастие във флакон. Жената ESCADA Joyful се отнася към живота с позитивизъм, спонтанност и увереност. Тя е пленена от красотата на света около себе си и това си личи във всичко, което прави, помагайки й да изживее радостните моменти /#JoyfulMoments/ и да бъде щастлива в бъдеще.

Вдъхновен от момента на радост при получаването на красив букет от току що набрани цветя, ароматът разкрива свеж, розов божур, обграден от росни бели цветя, събуждащи вътрешната женска радост. Този нов аромат представя и ново лице – Миранда Кър, участваща в рекламната кампания на уханието.

Лицето

Световно известният модел Миранда Кър е отражение на различните страни на ESCADA Joyful. Тя е жената ESCADA. Нейният поглед към живота и бленда от естествена изисканост, увереност и спонтанност, я правят съвършен посланик на аромата. Излъчвайки възторжен позитивизъм и радост от живото /joie de vivre/, тя олицетворява Joyful и марката ESCADA.

Като ново лице на ESCADA Joyful, Миранда коментира: „Поласкана съм да бъда асоциирана с ESCADA Joyful. Харесва ми идеята на аромата – той е за това да сграбчваш малките възможности и да намираш удоволствието и радостта в моментите, които изграждат деня ти. За мен ароматът призовава красивия момент, в който държиш в ръцете си свеж букет от цветя. Обогатен е с нотки на чувствено сандалово дърво и деликатен розов божур, който обожавам. Божурите са едни от любимите ми цветя!“

“Развълнувани сме да лансираме ESCADA Joyful . А Миранда Кър със своя позитивизъм и естествен чар напълно отразява характера на аромата. Това е ухание за уверената жена, която се усмихва на света и създава собствения си добър късмет. Визията на Миранда за живота, в съчетание с индивидуалния й стил, олицетворява прекрасно качествата на аромата.“ Даниел Уингейт, Fashion Director ESCADA.


Кампанията

Заснета през м. септември 2013 г. от прочутия моден фотограф Натаниел Голдбърг на остров Рузвелт в Ню Йорк, рекламната кампания на Joyful е построена около концепцията за тихи градини, скрити в шумния град. В ранните сутрешни часове героинята се отклонява от обичайния си маршрут и се отправя към градините. Облечена в рокля на ESCADA, създадена специално за кампанията, с вятър, галещ лицето й, тя се разхожда безгрижно, наслаждавайки се на заобикалящата я природа и на чувството за радост, което това й носи. Отваря очите си широко, когато в далечината вижда великолепна въртележка. Предвкусвайки удоволствието и радостта, които наближават, се затичва към въртележката и се качва. Без да се интересува какво могат да си помислят околните, тя живее в момента, наслаждавайки се на своята езда на фона на градските небостъргачи зад нея. Живеейки живота си според собственото си усещане, тя се наслаждава на тези Радостни Моменти /#JoyfulMoments/.

Ароматът

Деликатен и лек, с блещукащото усещане за сутрешна роса, ESCADA Joyful е очарователен, цветен аромат. Маслата от магнолия и розов божур са подсилени от нов синтез на горски мъх, наречен Цветен мъх, добавящ дълбочина на аромата и придаващ му прозрачен, кадифен характер.

Връхни нотки

Ароматът се разкрива с шербет от касис, който дава нежно, хладно усещане на кожата. Енергизиращи нотки мандарина и пъпеш изпълват аромата със свободна, игрива енергия.

Сърцевинни нотки

Плодовите акорди са балансирани от листа на теменужка, прибавяйки блясък и светлина на аромата, докато розовият божур добавя лека виталност. Естествените масла от магнолия създават нова, влажна свежест, която се задълбочава от съвършената бленда от циклама и пикантна, розова фрезия.

Базови нотки

Топлата база се отличава с една уникална съставка – Цветен Мъх ,подчертавайки чувствен тон, обгърнат от интимността и мекотата на сандаловото дърво и богатата топлина на медена пита, добавяйки естествена дълбочина към флоралните нотки.

Флаконът

Създаден, за да напомня на небостъргачите в града, флаконът на ESCADA Joyful отдава почит на градския живот и на възможностите, които той дава. Прозрачен, за да разкрие розовата течност вътре, флаконът блести с увереност. Върху гърлото на флакона е гравирано иконичното лого „двойно Е“, създадено в оригинал от основателя на ESCADA – Маргарета Лей. Капачката представлява розово бижу, обвито в злато. Удивителен със своята симетрия и елегантни линии, новият флакон на ESCADA Joyful, съвършено отразява модерната изисканост на уханието. Външната опаковка е в модерно зелено и жълто, напомняйки за семплотата, женствеността и щастието.

ESCADA Joyful ще създава Радости Моменти - #JoyfulMoments по време на кампанията си, канейки потребителите да следват разговора и да споделят собствените си #JoyfulMoments.