От край време светът на рекламите толерира сексистските стереотипи и то по-често за сметка на жените.

Докато в днешно време малко реклами ни карат да се замислим на тази тема, то рекламите от преди няколко десетилетия могат да ни шокират. Разбира се, тогава всички компании били собственост на мъже, които обичали да доказват превъзходството на продукта си, използвайки жената по унизителен начин.

За щастие днес някои компании като Unilever ни уверяват, че няма да използват сексистски методи в рекламите на продуктите си.

Тази бутилка с кетчуп е толкова лесна за отваряне, дори и жена може да се справи

Esso предлага всички тези моторни екстри, освен една

Новите вратовръзки на Van Heusen с мъжествени шарки, които карат жената да ви уважава

Според компанията Proctor & Gamble жената може да отиде до Луната, само ако вземе препаратите със себе си, за да почисти

И да не забравяме...къде им е мястото на жените

Защо един готвач трябва да готви? Това е работа на съпругата

Реклама на Mini Automatic: “Дори и жена може да го кара“

Умилителна реклама на витамини