Най-честите грешки, които допускаме във фитнеса

08 февруари 2017 | 14:06
видяна 2437
коментари 1
снимки: tumblr.com, weheartit.com, malefitnessmodelmotivation.blogspot.bg, tonygentilcore.com

В днешно време все повече дами се ориентират към фитнеса, за да поддържат добра фигура. Често допускат обаче някои грешки в залата, които понякога могат да лишат от смисъл усилията им.

Хубаво е преди всичко не само да се информираме чрез интернет източници, но и да се консултираме с инструктор, който да ни разясни върху какво точно да работим. Кои са най-често срещаните грешки, които трябва да избягваме, за да бъдат пълноценни тренировките ни.

Неподходящо облекло

Още преди да сте потеглили към залата, е добре да сте подбрали подходящ екип. Една от грубите грешки, които дамите допускат, е да пренебрегват спортния сутиен, а той е важен, защото осигурява удобство и предотвратява бързото изпотяване. Освен това е най-добре да заместите широкия анцуг с клин. Тренировките с него са по-ефективни, тъй като ви кара да се изпотите повече и съответно да горите повече калории.

Липсата на вода и прекаляването с водата

Никога не пренебрегвайте водата по време на тренировка. Добре е между упражненията да приемате течности на малки глътки и дори да изпитвате силна жажда, да не прекалявате, защото по този начин може да си предизвикате дискомфорт.



Големи паузи между упражненията

Хубаво е времето за фитнес да бъде използвано пълноценно, без телефонни разговори с приятелки или чат. Ако почивате твърде дълго по време на тренировка, губите инерция и не натоварвате тялото си достатъчно.

Претоварване

Типично за дамите, които попадат за пръв път във фитнеса и изпитват силно желание да влязат във форма и то веднага. Дами, въоръжете се с търпение, единственото, което ще постигнете, ако се претоварвате, са контузии и неприятни усещания. Красивото тяло е резултат от постоянство и здравословен начин на живот, не от временни драстични мерки.

Липсата на треньор

Основната грешка, която трябва да избегнете, е да тренирате, без да сте достатъчно информирани. Единствено специалистът ще ви насочи към правилния режим и упражнения, съобразени с индивидуалните ви нужди.  В противен случай рискувате да загубите ценно време и усилия. 

Коментари

1 Petar
  10 февруари 2017 | 08:53 отговор
 

Work hard, play hard

 

Добави Коментар

Най-четени