Тази сутрин, британската он-лайн медия DailyMail.co.uk осъмна с цяла статия, посветена на нашето момче Григор Димитров, който преди часове отпадна от третия кръг на Уимбълдън.

Материалът не е посветен на тенис успехите на Гришо, а на успехите му в една специфична дисциплина – покоряване на женски сърца.

Един от 50-те най-секси живи мъже на планетата се радва на над 223 000 последователи в Instagram, където той често публикува свои снимки, на които прилича повече на модел от корица на списание, отколкото на 24-годишно сладурче, покоряващ света на тениса.



Ценителките на мъжката привлекателност наредиха Гришо на 10-то място в класацията на MTV '50 Sexiest Men Alive'. Малко преди него пръскат своето очарование мъже като Дейвид Ганди, Брад Пит и Хари Стайлс от One Direction.

Съдейки по споменатия вече профил на Димитров в Instagram, той е сред най-активните и интригуващи спротни звезди в мрежата. Една от последните споделени снимки на стената му, предизвикали фурор сред почитателките му, е портрет в метрото, на който според някои фенки той изглежда „секси, потънал в размисли“.



Сигурни сме, че Григор много добре знае как да пленява женските сърца, а нарастващият брой заснети рекламни кампании и фотосесии са му дали увереност и в позирането.

Преди близо две години го бяха попитали какво е мнението му относно факта, че го определят като сексимвол, на което той отговори - „Според вас има ли друга опция освен тази?“



Със същата увереност преди години той се свързал с Мария Шарапова. „Изпратих ѝ мейл. Винаги съм имал усещането, че се привличаче по някакъв начин. Тогава и двамата бяхме в Китай – аз в Шанхай, а тя в Пекин. Обядвах, а по телевизията излъчваха нейн мач. Веднага ѝ писах. Започнахме да си общуваме след около месец, малко по-късно се видяхме и накрая се случи това.“

За Мария Шарапова той не спира да сипе суперлативи и до днес, като в сряда сподели в свое интервю, че „винаги е добре да имаш до себе си шампион като нея – един съвет, едно изречение, казано от нея, може да промени много неща.“



„Poldark of the Balkans“, както го наричат из световните медии, продължава да трупа позитиви не само на корта и сред феновете, но и сред големи марки като Nike и Rolex, които залагат на неговия имидж и популярност.