Автор
Woman.bg

Куп родни звезди се събраха на специално събитие на H&M

Вчера вечерта със специално събитие H&M отбеляза старта на двете нови колекции Conscious и Conscious Exclusive.

Гостите, сред които Теодора Духовникова, Нина Николина, Сантра, Рут Колева, Миленита, Мария Силвестър, Диана Любенова, Явор Бахаров, VenZy, Михаела Филева и Надя от Deep Zone се насладиха на ексклузивен шопинг на фона на соул-изпълнението на Белослава, музиката на Мартен Роберто. Всички те изразиха подкрепата си за по-устойчиво бъдеще на модата, като се включиха в инициативата за събиране на стари и ненужни дрехи. Тази събота, 12 април, пред магазин H&M бул. „Витоша“ 6, всеки ще може да предаде торбата си с дрехи и да получи талон за 15% отстъпка на продукт по избор.



Всяка година H&M създава колекциите Conscious и Conscious Exclusive като израз на постоянната си ангажираност към устойчивото бъдеще на модата. Моделите в тях са изработени от материи като органичен памук и коноп, Tencel®, рециклиран полиестер, а от тази година въвежда и органична кожа и коприна.

Conscious Exclusive е специално създадена лимитирана колекция от театрално бляскави модели със сложни детайли, изработени от висококачествени материи и вдъхновени от фламенкото и бохемския стил и ще бъде налична у нас в H&M бул. Витоша 6. Създадена в сътрудничество с „EVER Manifesto“ – експертния креативен и дизайнерски тръст, специализиран в устойчивата мода, който споделя ангажимента на H&M към по-устойчиво бъдеще на модата. Колекцията Conscious представя един по-ежедневен и модерен стил със задължителни модни артикули от по-устойчиви материи, които са идеални за пролетта. Колекцията ще се продава във всички магазини на H&M.

Едновременно с двете колекции, днес H&M публикува своя 12ти поред Устойчив доклад, свързан с дейностите на компанията за 2013 г. Сред основните и най-значими точки от доклада са първата колекция, направена от рециклирани материали от инициативата за събиране на стари и ненужни дрехи в магазините, както и удвояването на използвания по-устойчив памук в производството на бранда. Заедно с това H&M представя своя нов CleverCare етикет, който дава насоки на клиентите как да се грижат по разумен начин за своите дрехи.