Автор
Woman.bg

Интернет карикатуристът Мартин Купър се захвана с новия Opel Corsa

Рюселсхайм. След успешното сътрудничество със Зак Кинг, наричан „Vine колос“, от което се появиха няколко очарователни клипа с новия Opel ADAM, базираният в Рюселсхайм автомобилен производител си осигури услугите на още един феномен в интернет, който рекламира новата Corsa. Това е Мартин Купър, известен като Hombre McSteez.

Американецът вдъхва живот на малки рисувани герои с помощта на прозрачно фолио, черен маркер и стандартен iPhone. Тази техника му е помогнала да привлече хиляди последователи във Facebook и Instagram. Сега рисуваните чудовища на Мартин Купър се запознават с новия Opel Corsa и демонстрират някои от иновативните характеристики на бестселъра на Opel по уникален и необикновен начин.

Например, за да се покаже колко лесен за използване е напредничавия асистент за паркиране, една комична фигурка просто вкарва една Corsa в свободно паркомясто. Други видеоматериали са насочени към системата, разпознаваща пътните знаци и сигнализацията за неволно напускане на лентата на движение.

Новите кратки клипове са важен компонент на рекламната кампания за лансирането на новата Corsa и ще могат да бъдат видяни на страниците neuesOH.de и Opel YouTube Channel.