Автор
Woman.bg

ИКЕА Храни и напитки започва своята дългосрочна глобална кампания

ИКЕА Храни и напитки започва своята дългосрочна глобална кампания с основен фокус върху по-здравословното хранене и начин на живот. Следвайки визията си да направи всеки ден по-добър за хората, ИКЕА ще предлага по-богата селекция от природосъобразни храни. Първата крачка в тази посока е въвеждането на вегетарианските кюфтенца GRÖNSAKSBULLAR, които се предлагат и в България от 29 април.

В наши дни се наблюдава засилен интерес към храненето и здравословния начин на живот, както и към културните и социални аспекти на храната. Все повече хора търсят хранителни продукти, които са не само здравословни, но и набавени от устойчиви източници. В тази връзка ИКЕА Храни и напитки ще продължи да предлага апетитна храна на достъпни цени, но и същевременно ще обогати предложенията си с ястия и продукти, които са по-здравословни и произведени с отговорност към хората, животните и планетата като цяло.

От 29 април ИКЕА България започва да предлага на своите клиенти новите вегетариански кюфтенца GRÖNSAKSBULLAR. Те са достойна алтернатива на традиционните шведски месни кюфтенца, които са и едно от най-популярните предложения в ИКЕА ресторант и ИКЕА Магазин за шведска храна.

GRÖNSAKSBULLAR се отличават с плътен и богат вкус благодарение на целите парченца зеленчуци, а рецептата им е създадена, за да ви осигурят необходимите нива на протеин. Тъй като не съдържат никакви продукти от животински произход, GRÖNSAKSBULLAR са подходящи не само за вегетарианци и хора, които искат да намалят консумацията си на месо, но и за вегани.

„Традиционните кюфтенца от месо са едно от най-обичаните и популярни предложения в ресторантите ни и магазина ни за шведска храна. ИКЕА Храни и напитки има близо 600 млн. кленти по света и вярвам, че много от тях ще са доволни да имат една по-здравослновна и природосъобразна алтернатива, каквато са GRÖNSAKSBULLAR. Допълнително ИКЕА Храни и напитки работи с 600 глобални и местни доставчици, което е гаранция, че избираме най-качествените продукти за нашите клиенти“, споделя Деян Цветков, Мениджър Храни и напитки.

ИКЕА поема и инициатива за намаляване на хранителните отпадъци посредством повишен фокус върху производствените процеси. Стремежът на компанията в близко бъдеще е да предлага и увеличи количеството на биологични продукти от сертифицирани източници. Така например от това лято морската храна ще бъде изцяло сертифицирана по стандартите на ASC и MSC.

Новата стратегия на ИКЕА Храни и напитки ще бъде насочена към развитие в следните аспекти:

Здраве – Предлагане на по-широко разнообразние от здравословни храни с качествени продукти.

Устойчиво развитие – Засилване на фокуса върху избора на продукти, отговорни производствени процеси, включително и хуманно отношение към животните. Сьомгата и херингата са важна част от шведската кухня. До края на фискалната 2015 година морската храна, предлагана от ИКЕА, ще бъде изцяло сертифицирана по стандартите на ASC и MSC, с изключение на месото ни от раци. В момента ИКЕА работи с MSC, за да сертифицира и фермите си за отглеждане на раци.

Пълноценно изживяване за клиентите – През 2016 г. ИКЕА ще започне процес по обновяване на ресторантите си, за да предложи по-топла и уютна атмосфера, подплатена от шведските корени на компанията и дългогодишния й опит в обзавеждането за дома.

Служителите на ИКЕА храна и напитки – Служителите на ИКЕА са в основата на новата стратегия и ИКЕА се стреми към непрестанно обогатяване на познанията им за здравословната храна и начин на живот.