Бумът на шарените нокти, като че ли е към своя край. Или поне това показват продажбите на лакове в световен мащаб.

Според организацията за проучване на пазара NPD Group приходите от лакове са спаднали с 10 % през 2014 г. Това е едно голямо стъпало надолу, предвид това, че в периода 2009 - 2012 г. това беше най-печелившият сегмент в бюти индустрията.

Факт е, че дамите вече не желаят да залагат на шарени нокти, но това не означава, че вече не са намерили новата си мания. Според проучването на NPD водещите сегменти вече са продуктите за очи и устни. Продажбите на червила и балсами са скочили с 13 % през изминалата година.

Любопитен е фактът и, че козметичните продукти за вежди имат ръст от цели 34 %. Това вероятно се дължи на тенденцията за по-дебели и оформени вежди, която наложи Кара Делевин.

Четете още: 5 идеи за лесен маникюр (видео)