След като наскоро беше представена новата Барби с пищни форми, на пазара вече има и Барби с хиджаб.

Идеята за Hijarbie (Хиджарби - наименованието съчетава думите хиджаб и Барби) се материализира само няколко дни след като „Мател” представиха по-реалистична серия от кукли Барби, което е най-голямото преобразяване на куклата през 57-годишната ѝ история.



Първоначално новата линия кукли ще е достъпна само в САЩ, а във Великобритания ще излезе на пазара в средата на март и ще струва 9.99 паунда.

Евелин Мазоко, световният генерален мениджър на Барби, споделя: „Развълнувани сме от възможността буквално да променим лицето на марката.”



„Новите кукли представят линия, отразяваща по-добре света, който момичетата виждат около себе си – разнообразието от човешки тела, нюанси на кожата и различните стилове позволяват на момичетата да открият куклата, която е подходяща за тях. Вярваме, че носим отговорност пред момичетата и родителите да представим по-пълна картина на красотата.”