Синът на двойката Дейвид и Виктория Бекъм Ромео е станал повод за нарастване на търсенето на луксозната британска компания "Бърбъри".

Дванадесетгодишното момче участва в кампания на марката за луксозни стоки миналата година.

След като Ромео се е появил в четириминутна реклама за "Burberry", продажбите на палта, чанти и други продукти са се увеличили с 14% в САЩ, Европа и Близкия изток до 600 млн. паунда.

Изпълнителният директор на марката Кристофър Бейли, който е близък приятел на майката на Ромео Виктория, по-рано каза, че работата с момчето е "абсолютна радост". Според непотвърдена информация Ромео е получил 45 000 паунда, за да участва в рекламата, пише БГНЕС.

Четете още: Семейство Бекъм се среща с Дядо Коледа