Наоми Кембъл и Джордан Дън са звездите в новата пролетно-лятна кампания за 2015 г. на модната марка "Burberry", съобщава Контактмюзик.

Двете британски манекенки ще бъдат лицата на новата рекламна кампания на модната къща, която беше заснета от Марио Тестино. За първи път 44-годишната Наоми и 24-годишната Джордан работят заедно, a Кембъл побърза да сподели, че е било много забавно да си сътрудничи с по-младата си колежка.

"Бях щастлива да работя с Джордан за първи път, беше много забавно. Но преди всичко винаги е възнаграждаващо за един артист да работи по кампания за продукт от световна класа", съобщи Кембъл в комюнике. "Винаги е удоволствие да работя с Марио Тестино, влязохме в бизнеса преди 28 години, така че се разбираме и работим с лекота заедно. Неговата фотография е специална и резултатите винаги са удивителни", допълни манекенката.

Изпълнителният и главен творчески директор на "Burberry" Кристофър Бейли събрал Наоми и Джордан заедно и е щастлив, че успял да осигури "две страхотни британски икони" за световната кампания.

"Наоми и Джордан – две страхотни британски икони, две силни, красиви жени и двете идеални лица за нашата нова кампания. Както винаги беше истинска привилегия да работя с тях", съобщи той.

Това е първата фотосесия на Наоми за британската модна къща след кампанията през 2001 г., в която участва и приятелката й Кейт Мос.

Джордан участва в четвъртата си кампания за "Burberry", след като дебютира в рекламната кампания за сезон пролет-лято 2011 г. заедно с Кара Делевин. Пълната пролетно-лятна колекция на британската марка за сезон пролет-лято 2015 г. може да бъде намерена на сайта Burberry.com от 5 януари догодина.