Автор
Woman.bg

Дейвид Бекъм има главна роля в новата му кампания за H&M

Дейвид Бекъм играе главната роля в новата рекламна кампания за пролетната колекция бельо „David Beckham Bodywear at H&M“.

Кампанията е заснета от режисьора Никълъс Уиндинг Рефън, известен с филмите си „Drive: Живот на скорост“ и „Само Бог прощава“. Началото на кампанията ще бъде дадено по време на американския „Супърбоул“ на 2 февруари 2014 г.

Според наситения с екшън сюжет Дейвид трябва да заснеме фотосесия, но е заключен на покрива на една сграда само по бельо и няма никакви шансове за бягство. Той е готов на всичко, за да се измъкне, но за целта трябва сам да изпълни поредица от невероятни каскади. Дейвид е заснел две алтернативни версии, които ще бъдат предложени за гласуване на сайта www.hm.com/bg, за да се определи фаворитът на зрителите. Гласуването ще започне на 27 януари.

„За мен бе изключително вълнуващо да работя по новата си кампания за H&M заедно с един от любимите ми режисьори – Никълъс Уиндинг Рефън. Никълъс буквално ме изцеди, за да заснемем този наситен с екшън филм, представящ по най-добрия начин новата колекция бельо за сезона“, споделя Дейвид Бекъм.

„Работата ни с Дейвид за новата му кампания беше страхотна. Той е изключително естествен пред камерата и изпълнява без притеснение всичките си каскади. Кампанията е забавна, интелигентна, зрелищна и успешно представя различни страни от характера на Дейвид“, казва Никълъс Уиндинг Рефън.

Кампанията представя модели от пролетната колекция „David Beckham Bodywear“, която предлага свеж поглед към традиционното мъжко бельо. Блузите без яка с дълъг ръкав, потниците и тесните боксери са изработени от плат с различни по ширина райета, а гърбовете на блузите с дълги реглан ръкави са украсени с надписи в колежански стил.

За първи път колекцията „David Beckham Bodywear“ ще представи и детски модели. Колекцията за момчета е умалено копие на мъжката линия и включва блузи без яка с дълъг ръкав, потници, тесни боксери, клинове и пижамeни шорти. Двете колекции ще се предлагат от 6-ти януари в избрани магазини на H&M, включително и в България.

Тези нови модели ще допълнят основната колекция „David Beckham Bodywear“, която след появата си през февруари 2012 г. се превърна в незаменима част от гардероба на мъжете по цял свят.