Актрисата Ева Грийн е новото рекламно лице на Campari за 2015 г. След Ума Търман (2014), Пенелопе Крус (2013), Мила Йовович (2012) и Олга Куриленко (2010) тя е естественото продължение на линията от дръзки, красиви и магнетични жени, които работят съвместно с марката.

За филмовите критици младата 34-годишна актриса е новата голяма надежда на европейското кино, наследница на уникалната Моника Белучи.

Четете още: Моника Белучи - история на успеха


Провокативна, секси, естествена и дяволски чаровна французойката Грийн елегантно се прелива с основното внушение на Campari. Тя умело влиза в ролята на огнената прелъстителка и дава силен енергиен заряд на кадрите за новия календар на бранда.

Шестнадесетото по ред издание на култовия календар се появява на пазара със заглавие "Mythology Mixology" (Митична миксология). То е посветено на 12 от най-обичаните класически коктейли в 150 годишната история на италианския ликьор.

Четете още: Campari казва „Сбогом” на суеверията в календара за 2013 г.!

За пръв път, тази година, зад творческата реализация на календара на Campari застава жена. Това е Джулия Фулъртън-Батън – фотографка, призната в целия свят с постиженията си в областта на изящното изкуство.


За момента само 10 000 оригинални копия на календара за 2015 г. са отпечатани и разпратени до "приятели на Кампари по света". За всички останали достъпът до фотографиите, от рекламите на марката, е свободен и възможен след качването им на официалната страница на бранда или във Фейсбук, Туитър, Инстаграм и Пинтерест.