Reebok изправя света пред значителното предизвикателство ‘да бъде по-човечен’ с новата си, напълно интегрирана маркетинг кампания, целяща да промени представите ни за фитнеса. Be More Human е не просто кампания или поредната вдъхновяваща фраза, а призив за развитието на пълния ни потенциал. Тази уникална идея е въплътена в новия символ на марката - Reebok Delta. Трите страни символизират физическата, психическата и социалната промяна, до която води истинският фитнес лайфстайл.

В съвременния високотехнологичен свят Reebok възхвалява тези от нас, които са се завърнали към суровите физически тренировки, които водят до по-ползотворен и по-малко себичен начин на живот. За тези хора фитнесът е не просто физическа активност, защото подобрява не само тялото им, но и целия им живот. Чрез този активен начин на живот, те се стават по-добри родители, лидери, учители, партньори. Превръщат се в една по-добра версия на самите себе си.

“В Reebok вярваме, че изпитвайки предела на възможностите си, придобиваме силата да трансформираме себе си не просто физически, но и в психически и социален план”, твърди Мат О‘Туул, президент на брадна Reebok. “Подчинявайки се на подобен лайфстайл, скоро се намираш в общество от хора, обединени и гонещи една цел – да се превърнат в по-добра версия на самите себе си. Сигурни сме, че преодолявайки собствените си граници, ние променяме не само телата си, но и целия си живот”, допълва О‘Туул.

Видеоклипът Freak Show, достъпен тук, потвърждава концепцията, че подлагането на сурови физически натоварвания, е трудно разбираемо за някои хора. Методите на този начин на живот са интензивни, изискващи пълна всеотдайност. Freak Show чества тези, които са избрали да се превърнат в нещо повече от мислимото, чрез тежки тренировки и кани онези, които още не са го направили, също да се превърнат в нещо ‘повече от човек’.

Решителен и зрелищен, Freak Show е история на завладяваща интензивност, която представя атлети, посветили се на това да бъдат „повече от хора”. Изправяйки се пред различни фитнес предизвикателства, те се превръщат в по-добри лидери, родители и по-способни хора. Режисиран от AG Rojas със съдействието на Venables Bell & Partners, тази 60-секундна реклама съпоставя плодовете на суровия фитнес с успехите в ежедневния живот на атлетите, независимо дали става дума за млада майка, подложила се на пречупваща фитнес рутина или пък пожарникар, който се осланя на закоравялата психика, резултат от среднощните бягания, в натоварената си работа през деня. Официалният старт на кампанията Be More Human беше даден на 1 февруари 2015 г.