Би ли обула това - Титаничните боти на Александър Маккуин

09 май 2010 | 14:44
видяна 9832
коментари 13

Тези боти са едно от последните творения на гениалния Александър Маккуин.

Дизайнерът ги е нарекъл Titanic, а всичко по тях е запомнящо се, разбира се, говорим най-вече за тока и предната им част.

Според нас са идеални за фотосесия, но ни е много интересно дали някоя знаменитост би се осмелила да ги разходи по червения килим. 





Ева Лъчезарова
главен редактор

Анкета

Би ли обула това - Титаничните боти на Александър Маккуин

Коментари

13 katq
  06 декември 2010 | 16:39
 

bih gi obula i bih gi nosila s roklq na cvet4eta daje napuk

12 ..
  23 юни 2010 | 00:37
 

Towa sa obuwki ot budeshteto :D:D No sus sigurnost ako mi se otdade wuzmojnost bix probwala

11 франчи
  12 юни 2010 | 22:09
 

аз бих ги обула. Нищо не губя от това . Плюс това са много хубави.!.

10
  11 юни 2010 | 10:21
 

определено е много интересна обувка и не е за всеки аз лицхно бих я пробвала защото хваща окото но не бих я носила :)

9 mimi
  06 юни 2010 | 17:43
 

Genialni obuvki! Neveroiaten dizain i strahotni, prelivashti niuansi!

8 665665
  05 юни 2010 | 22:05
 

mi ne sa lo6i ako tfa otprede go nqma6e 6te6e da e syper ama ....

7 b