Марката за часовници Hublot винаги е избирала за лице на рекламните си кампании мъже. Това се превърна в някаква закономерност, но изглежда дойде време за реформи.

Моделът Бар Рафаели е първата жена, която позира за луксозната марка и се нагърбва с тежката задача да оправдае избора, който правят от Hublot.

Четете още: Бар Рафаели иска интимна сватба

Швейцарския бранд за часовници и бижута избира израелския модел за свой посланик и се очаква тя да се справи чудесно със задачата си, тъй като вече е била в тази роля през 2012 на за марката Piaget.

“Бар е първата жена, която представя марката, така че за нас това е нова посока, която следваме”, каза Жан-Клод Биве, ръководител на отдела за часовници към компанията LVMH.

Четете още: Бар Рафаели остана без гадже заради Мик Джагър!

Предишните лица на марката бяха басктеболистите Коби Брайънт и Дуейн Уейд, но образите им са заместени от крехката Рафаели, която ще украси рекламните постове в началото на 2015 година.

* Коби Брайънт

* Дуейн Уейд