Бикини, танкини, фейскини. Всеки знае какво е първото, второто е познато на младите дами (удължено горнище на бански костюм - б.р.), но третото е голямата нова сензация, пише 'Всеки ден".

Това са бански за лице, прикриващи изцяло лицето и врата, които са истински хит в Китай. Те навлязоха в азиатската държава преди около две години, но тогава все още бяха нововъведение, към което голяма част от обществото се отнасяше с пренебрежение и насмешка, но ето че днес са почти задължителен аксесоар към плажната визия на всяка дама.

Идеята за създаването на аксесоара идва от последните проучвания на някои дерматолози, според които използването на слънцезащитни кремове всъщност може да предизвика рак на кожата. "Не се мажете, носете фейскини", е призивът, завладял Китай.

Белият порцеланов цвят на кожата, особено на лицето, винаги е бил на почит в азиатската страна, където дамите дори използват избелващи пудри, за разлика от тенденциите на Запад.

Вероятно неприязънта, която в Китай изпитват към загорялата кожа, се корени в миналото, когато шоколадовият цвят се е свързвал с нисшите прослойки от населението, занимаващи се със земеделска работа.