Идеи как да се раздвижим, докато сме в задръстване (Част I)

17 май 2017 | 11:45
видяна 2950
коментари 0

Част I (Разтягания)

Едно от най-използваните оправдания да не тренираме е, че нямаме време. Съвременният живот е изпълнен с работни и семейни ангажименти. Но ако ви кажа, че всъщност можете да използвате автомобила си като фитнес зала, ще ми повярвате ли? Всеки ден прекарваме часове в задръствания. Вместо да се изнервяме, можем да събудим тялото си сутрин или пък да преборим натрупания стрес вечерта.

1. Накланяме главата напред/назад/наляво и надясно – това е съвсем базово движение, с което започва всяка загрявка в часа по физкултура. Доста жалко, че голяма част от хората не продължават да го правят и след ученическите години.

2. Разтягане на пръстите на ръцете – понякога най-семплите движения са най-ефективни.
Упражнения  за пръсти, докато чакате в задръстване.
3.Разтягане на китките – китките на ръцете са част от тялото, която ползваме постоянно, а не работим по никакъв начин за заздравяването й. Ето една идея, която може да ви се стори дори леко болезнена при първите опити. Ако болката обаче е по-скоро силна – свийте леко лактите и с времето се опитвайте да изправите ръцете. Ще се изненадате колко напрежение се трупа точно в тази част на ръката.
Упражнения за китката, докато чакаме в задръстване

4.Кръгове с китките
– сигурно ще си кажете: „Ааа, това е лесно“, но опитайте да се предизвикате максимално, като заключите лактите и с абсолютно прави ръце въртите китките в двете посоки по възможно най-бавния начин. Ще усетите и приятно разтягане в областта на предмишниците.

5.Разтягане на трицепса – това упражнение е добре познато. Тайната за подобряване на физическото здраве е да изпълняваме прости движения, но за сметка на това редовно. Ако сте по-гъвкави, дори може да опитате да направите захват и с двете ръце.




6.Разтягане на рамената – рамената носят голяма част от тежестта в ежедневието ни, над 50% от движенията през деня извършваме именно с тях. Отблагодарете им се като на път за вкъщи, докато чакате на поредния червен светофар ги разтегнете по този начин:



7.Кръгове с лактите – след като направихме кръгове с китките, не бива да пропускаме и лактите (кръгове с рамената може да направите и когато се приберете вкъщи, освен ако не карате наистина висок бус/ван/джип.

Автор: Радослав Рангелов

Радослав Рангелов се занимава с кондиционни тренировки повече от 10 години, също така е сертифициран атлет към Gymnastic Bodies, USA. Прилага различни методи на трениране, но фокусът е върху подобряване на мобилността на тялото и тренировките за сила със собствено тегло, с елементи от спортната гимнастика. Той е основател и на Motivity GST.


Още по темата

Коментари

Добави Коментар

Най-четени