Хрумна ви да хапнете нещо вредно? Изчакайте 10 минути

28 февруари 2017 | 18:30
видяна 7685
коментари 1

Тези съвети ще ви помогнат по-бързо и лесно да влезете във форма, без да трябва да прекарвате часове във фитнеса или да изчислявате калориите на всяко ястие, погълнато през деня . 


Да изчакате 10 минути

Проучванията сочат, че желанието на човек да яде трае около 10 минути, след което отшумява. Затова и когато ви се прияде нещо вредно, изчакайте десет минути и се разсейте с друго занимание, много е възможно апетитът ви да изчезне.

Не стойте седнали твърде дълго

Всеизвестен факт е, че заседналия начин на живот забавя метаболизма. Повечето от нас работят в офис и няма как да са достатъчно физически активни през деня, но може да противодействате на дългото заседяване чрез кратко ставане от работното място за кафе или да си налеете вода веднъж на няколко часа. Още по-добре ще бъде, ако прекарвате около 2 часа на ден в движение, защото при седене горите 100 калории за един час, при стоене прави 140 за същото време.

Пийте вода

Толкова е просто. Телата ни доста често бъркат глада с жаждата.Затова следващият път, когато усетите глад, първо пийнете вода. Ако след 10-20 минути още ви се яде, тогава хапнете.



Не посягайте към газираните напитки

Няма нужда за пореден път да пишем защо са вредни газираните напитки. Достатъчно е да запомните, че те ще провалят всичките ви постижения, свързани с изграждането на мечтана фигура.

Протеините са нещо хубаво

Те ще ви заситят за по-дълго време. Ако ядете храна, богата на протеини и по-малко на мазнини, за закуска и за обед, няма да преяждате на вечеря, сочат най-новите изследвания.

"Не" на асансьора

Съветваме тези, които не спортуват, да използват стълбите пред асансьора, винаги когато могат. Качване по стълби в продължение на 15 минути хаби 150 калории. Ако го правите всеки ден в продължение на седмица, ще изгорите цели 1050 калории.



По-малко алкохол

Алкохолът забавя разграждането на мазнините, с което спомага надебеляването. Освен това е богат на калории.

Чаша вино съдържа близо 90 калории, а бирата е между 150-200. Най-непрепоръчителни са ликьорите, защото те съдържат повече от 300 калории. Няма как да не отбележим, че това са, както ги наричат диетолозите, "празни" калории, защото нямат никаква хранителна стойност.

Танци до сутринта

Ако сте на парти, танцувайте, а не стойте на масата. Два часа танци горят около 650 калории и вършат чудеса с бедрата и ханша ви.



Разпределете домакинските си задължения по дни

Иска ви се да раздигнете масата и да почистите всичко, веднага след като гостите ви си тръгнат? Не бързайте. Разпределете различни задачи за различните дни от седмицата.

Когато вършите домакинската работа вкъщи, не правете всичко в един ден. Днес изчистете хола, утре кухнята, на следващия ден банята. Сигурно сте чували, че 45 минутните тренировъчни сесии са много по-ефективни от тези, продължаващи повече от час. Същото е и с чистенето. Ще изгорите повече калории от него, ако не свършите цялата домакинска работа в един ден, а разпределите задачите си така, че всеки ден да чистите по 30 минути.

Коментари

1
  01 март 2017 | 16:08 отговор
 

"Повечето от нас работят в офис" - ТАКА ЛИ? Хайде пак с тези ваши предположения, че едва ли не всички работим в офиси!

 

Добави Коментар

Най-четени