Когато нещо е направено с любов – то винаги е успешно – горе долу така би трябвало да звучи слоганът на испанската марка за бижута и аксесоари TOUS. Брандът обаче не залива пазара с „лозунги“ и инвазивна рекламна кампания. От екипа на марката споделят, че единственото, за което се борят, е любовта на клиентите. И я получават – Азия, Европа или Америка – всички обичат мечетата на TOUS.

Момичетата ги считат за талисмани и смятат, че носят късмет и успех. Индианците пък ще ви кажат, че амулетът с мечка е символ на духовен мир и мъдрост. Историята на TOUS, обаче разказва много повече от това. Брандът, създаден през 1920г. в Барселона стартира своето развитите след едно заветно „Да“. Казват си го Салвадор Тоус и Роса Ориол, вричайки се един на друг във вечна вярност и сключвайки брак, от който се раждат 4 прекрасни дъщери. В началото Роса не била съвсем убедена, че иска да се омъжи за младия и не дотам богат Тоус, но накрая склонила.

Заела се да работи в бижутерското ателие, основано от баща му и направила от него световен бранд. Както винаги – зад успеха на няколко поколения мъже стои една жена с идеи. И с вкус. А в случая – една жена, която преди повече от 25 решава да направи знатно копие на едно самотно плюшено мече. Тя си спомня как решила да включи мечето в първата си колекция – случило се по време на едно нейно пътешествие през далечната 1985г., когато на витрината на един магазин видяла оставено самотно мече. Погледнала го и веднага разбрала – това е символът, който токова дълго търсела за своя бранд – плюшеното мече, което носи най-топлото усещане за детство и чиста обич.

„За мен то е любим персонаж и знам, че именно благодарение на него ние днес сме това, което сме. Мечето излъчва топлина и нежност – емоции, които се възприемат от всеки човек.“, споделя Роса. Тя създава нови колекции, различни аксесоари, чанти, даже бебешки завивки. Но ако говорим за бижута – те остават винаги актуални и модата им не си отива.

„Стилът на TOUS е непреходен и винаги актуален, но само, ако човекът, който ги носи е млад по дух.“, признават за тайната на бранда. Към днешна дата Роса признава, че е щастлива, че все по-често за Свети Валентин или Коледа мъжете подаряват на любимите си бижутата на TOUS със символа на мечето, вместо сърчица. Според нея това показва как емблемата на бранда се е превърнала в символ на обичта и привързаността навсякъде по света. Съпругът й Салвадор пък допълва, че е щастлив, че е успял да превърне TOUS в марка, която предлага на жените достъпен лукс – бижутата и аксесоарите й са скъпи, но точно толкова, колкото всяко работещо момиче да може да си позволи.

А гривните, обеците и колиетата винаги са с изискан дизайн и крайно изкушаващи – можете да се убедите на втория етаж на notosgalleries в Sofia Ring Mall, където е и единствения щанд на испанския бранд у нас, с изключително разнообразие от модели и аксесоари. От централата на TOUS признават, че марката е подходяща най-вече за активната жена, която през деня се облича така, че да може спокойно да изкара и вечерта със същите дрехи – с две думи – по равно бизнес и секси.

Все пак испанската марка знае как да очарова своите почитатели и това не се дължи само на добра маркетингова стратегия. Просто лицата, които стоят зад кампаниите на TOUS винаги възбуждат симпатиите ни – независимо дали това са Лу Лу Робъртс и косматия добре подстриган померан Тито, или пък най-актуалната „посланичка“ на марката – Гуинет Полтроу. „Ние искаме да видим усмивки на лицата на нашите клиенти и затова винаги ги изненадваме с нещо“, казва Роса.