Макар да е само на осем месеца, принц Джордж вече задава модни тенденции, тъй като всички дрехи, с които се появява, веднага се разпродават в британските магазини.

Каквато майката, такъв и синът – подобно на майка си Кейт Мидълтън, принц Джордж е на път да се превърне в модна икона, всяка изява на която се очаква с нетърпение от почитателите на модата, в случая от майките.

Малкият Джордж, който в момента е на обиколка с родителите си в Нова Зеландия, отново предизвика фурор вчера, облечен в гащеризон с избродиран платноход отпред.

Четете още: Кой си ти, сладък бебок?

От всичко това печели и британската марка за луксозни детски дрехи Rachel Riley, която продава известния вече гащеризон.

Въпреки цената от 75 паунда дрехата веднага се превърна в "бестселър", като размерите за 6-месечни и 12-месечни бебета бързо бяха изчерпани.

В края на март бъдещият монарх даде сериозен тласък на модата на небесносините пуловери с изписано име върху тях, като позира за официална снимка с родителите си и кучето им Лупо. Британските медии съобщиха, че специализираният сайт My1stYears.com продал 1200 бройки от пуловера за няколко часа, а скоро след това той вече бил изчерпан.