Когато посетите парфюмерията с цел да си изберете нов парфюм, със сигурност се сблъсквате с обичайните въпроси на консултанта по продажби: „Какъв парфюм използвате по принцип?”, „Какви са предпочитанията Ви?”, „Какво търсите?” и т.н.

След задаване на тези въпроси ще получите информация, но не такава относно способността или неспособността ви да си представите, че ползвате определен парфюм, а информация, свързана със съставките на парфюма.

И наистина, парфюмът преди всичко е продукт, който се класифицира според групата аромати, към която принадлежи и който се разграничава според компонентите, които съдържа.

Четете още: Изборът на дамски парфюм

Свеж, цветен, цитрусов, начинът, по който ароматът ни обгръща, чувственост, различни аспекти на състава му, дирята, която оставя при преминаване, нюанси, нотки: толкова много термини, които използвате при този кратък приятелски разговор. И така, като по чудо, намирате този, който ви допада.

Често се случва да пренебрегнем една важна информация, когато търсим правилния парфюм, а именно езикът на емоцията.

Една забравена дума, която е от основно значение за духа на парфюма. Не казваме ли винаги, че един аромат събужда сетивата на човек, когато той предизвиква спомени и емоции? Освен това, не трябва ли един добре подбран парфюм да изразява определен темперамент?

Четете още: Риана прави унисекс парфюм

Всички мечтаем за точния парфюм за нас и човек, който да ни задава въпроси по такъв начин, че да разбере нашата личност и да ни препоръча този рядък скъпоценен камък, който ни подхожда идеално.

Ние, и мъже и жени, потопени в чувствата си, желаем поне веднъж в живота си да чуем: „Разбирам какъв човек сте вие” и „Този парфюм е точно за вас”.

Кои са любимите ни сезони, цветове, какви са очакванията ни, преминаваме ли през важен етап от живота? Това са въпросите, които помагат и дори са необходими за отключване на обонянието ни, защото всяка сутрин се събуждаме, търсейки положителните емоции, които ни липсват.

Насочването на консултантите по продажби към един нов тип диалог е сложно, но не е невъзможно. Разбира се, ние не сме психолози и обикновено този разговор се води в рамките на определен контекст. Въпреки това, този подход си струва да се опита.

Източник: beyondbeautyevents.com