Певицата Бионсе изпя в четвъртък националния химн на САЩ по време на пресконференция за шоуто, което съпровожда почивката на играчите по време на финала на купата по американски футбол в Ню Орлийнс, щата Луизиана на 2 февруари.

Тя потвърди в четвъртък, че е пяла на плейбек по време на тържествената церемония, на която президентът Барак Обама се закле за втория си мандат.

Но "ще пея на живо в неделя", по време спектакъла на полувремето.



Певицата бе заподозряна, както се разбра - с основание, че изпя химна на САЩ по време на президентската клетва на 21 януари, в съпровод на военноморския оркестър на плейбек.

"Аз винаги пея на живо", каза тя в четвъртък ", но за съжаление не бяхме в състояние да репетираме с оркестъра на морската пехота, защото репетирах за Супербоул".

"В такъв случай се използва направен предварително запис, така че аз го използвах", каза тя.

Финалът е с рекордна годишна телевизионна аудитория.

Бионсе с рокя на Antonio Berardi

Бионсе с Мис Америка

Бионсе с майка си Тина

За да покаже красивия си глас в четвъртък, Бионсе започна с акапелно изпълнение на химна, след като помоли журналистите да станат прави.

ВИДЕО:



За да гледаш финала на първенството по американски футбол в САЩ не е нужно да си запалянко. Тази неделя близо 180 млн. зрители в САЩ сядат пред екраните с бира и пилешки крилца, за да гледат в продължение на часове шоуто – микс от телевизионни реклами и мач по американски футбол, без да сменят канала нито за секунда. Рекламите също са част от шоуто, уточняват от БГНЕС.



То е смятан за най-доброто време за реклама в САЩ - всяка година милиони зрители в цяла Америка наблюдават с огромно внимание развитието на двубоя между двата най-добри отбора.

Самите реклами в Супербоул стават една от най-обсъжданите теми в медиите и шоупрограмите. Клипове се стремят да излязат извън стандартните очаквания за реклама на продукти. В тях са вплетени скрити послания, скечове, хумор, находчивост, оригинални идеи, които после се превръщат в храна за различни разговори и дори интерпретации.



Изпълнителите на полувремето се стремят да не останат по-назад. Шоуто бе осигурено предния сезон от Мадона. Освен нея, певицата M.I.A. си е позволявала лек знак с пръст, много коментиран от публиката, а преди осем години, камерите уловиха случайно изскочилата за миг гърда на Джанет Джексън.

Вниманието на зрителите е толкова силно приковано към телевизионните екрани, че те не сменят канала дори по време на рекламите. Ето защо производители, търговци, организации харчат доста за реклама.

Мачът в Ню Орлиънс е между Балтимор Рейвънс и Сан Франсиско Фортинайнърс.

Снимки от репетицията на Бионсе: