В наши дни сякаш е немислимо на бял свят да се появи някаква рекламна снимка, която да не е била основно подобрена и обработена преди това с помощта на Photoshop и други дизайнерски програми.

Естествено е образът, който ни изкушава от рекламата да е идеален – все пак потребителят го асоциира със съответния продукт, който се рекламира и който автоматично се приема като също толкова идеален.

Това обаче са илюзии, както е илюзия че Бет Дито ще се превърне в Адриана Лима, ако си сложи сутиен на Victoria's Secret.

Но не прословутият бранд за бельо се превърна в темата на деня, а рекламната визия на парфюма на една жена, която последно време се спряга предимно заради неадрялата си фигура.



Кристина Агилера поде промо кампания на уханието си Royal Desire, като лице, разбира се, е самата тя. Но префинената красавица, предрешена като Мерилин Монро, коренно се различава от дамата, която се появява по различните светски събития последно време, писа Daily Mail.

Тялото на Кристина е толкова моделирано, че ефектът от снимката е по-скоро отрицателен, отколкото положителен, заради появилите се коментари, че певицата се опитва да заблуди по зле прикрит начин.

Освен фигурата, през дигитална обработка е минато и лицето на певицата, което прави образа й още по-нереален.

Източник: inews.bg