След шампиона по бокс Мохамед Али през юни, сега американският плувец Майкъл Фелпс, спортистът с най-много медали от Олимпиади в историята, стана лице на френската модна марка Луи Вюитон за новата й рекламна кампания.

Снимката, направена от фотографката Ани Лейбовиц, показва плувния шампион в бански костюм от три части и пътническа чанта Луи Вюитон в краката му. Той е седнал до бившата съветска гимнастичка Лариса Латинина (77 г.), която преди него държеше рекорда по най-голям брой медали от Олимпиади (18).



"Два невероятни маршрута, една и съща съдба", гласи рекламното мото на модната марка, част от гиганта LVMH. "Това, което сближава най-вече тези шампиони, е желанието им да предават страстта си. Ценност, която е скъпа и на Луи Вюитон", съобщи компанията в комюнике.

"Майкъл Фелпс е прекрасен шампион", допълва LVMH. Рекламната кампания се вписва в желанието на марката да се свързва с "емблематични фигури, които въплъщават усещане за подвиг и ангажимент", допълва компанията.

На втора снимка на Ани Лейбовиц, публикувана от редица сайтове, плувецът е показан с 22-та си олимпийски медала във вана, облечен в бански костюм и с очила на челото, а на пода се вижда чанта Вюитон. Тази снимка, която е по-провокативна, не е част от официалната рекламна кампания, пише БГНЕС.



В последната си рекламна кампания Луи Вюитон показа американския рапър Мос Деф в ролята на Мохамед Али. Актьорите Шон Конъри и Анджелина Джоли, бившият съветски лидер Михаил Горбачов и певецът Боно също са позирали в миналото за рекламни кампании на марката.