Автор
Woman.bg

Завъртаме компаса и печелим много награди...

Проектът за популяризиране на България като туристическа дестинация навлиза в активната си фаза.

За първите два месеца интернет маркетинг кампанията, промотираща официалния туристически портал bulgariatravel.org, е видяна от над 16 милиона посетители от 176 държави. Успехът се дължи основно на големия интерес, който предизвика играта „Хвани се на хорото! Спечели мечтаната почивка в България”.

Само за първите шест седмици след нейното стартиране, участниците са създали над 5000 клипа, споделени над 100 000 пъти в социалната мрежа Facebook. Най-многобройни са потребителите от Европа, следвани от Азия и Северна Америка. Сред европейците най-голям интерес се отчита от испанците. Следващите две позиции са за потребителите от Великобритания и Германия. Играта продължава до 26.03.2012 г, когато ще бъдат изтеглени и обявени печелившите.

След успеха на първата, стартира и втората от поредицата игри със заглавие Завърти компаса! Спечели почивка за двама” / ”Spin and win a magic vacation in Bulgaria!”.

Тя дава възможност на потребителите да завъртят компаса на късмета и да спечелят награда. Секторите на компаса представляват различните видове туризъм от портала: bulgariatravel.org, с които България се налага като предпочитана дестинация. Ако при завъртането пиктограма от вътрешния кръг съвпадне с избрания от участника сектор, той може да участва в томбола с атрактивни изненади. За да се включи в нея, потребителят трябва да се регистрира чрез e-mail или Facebook.

Компасът може да бъде завъртян неограничен брой пъти, което дава повече възможности за успех.

Подробности и пълният регламент може да се видят на сайта на играта: compassbg.bulgariatravel.org.

Интерфейсът на самата игра е на английски език с цел чуждестранните посетители да могат лесно да разберат логиката на играта.

Текстовете с регламента и наградния фонд, обаче, се показват на един от 9-те езика, разпознати по IP адресите – английски, немски, френски, испански, руски, арабски, японски, иврит и български, в зависимост от геолокацията на потребителите.

Всички участници, които са се регистрирали за награда с валидни данни, участват в тегленето на томболата за две почивки за двама души в курортен комплекс „Калиакрия” край Каварна и две почивки за двама в четиризвездния хотел „Борика” в центъра на курорт Чепеларе. Ще бъдат раздадени също и 25 пъзела с красиви изображения от България и 25 бутилки от награждаваното с медали вино Bulgarian Heritage на изба Карабунар.

Наградите ще бъдат разпределени чрез жребий сред всички участници, регистрирали се до 24:00 ч. на 08.04.2012 г.

Тегленето на печелившите ще се извърши на 09.04.2012 г., като имената на всички спечелили ще бъдат публикувани на страницата на играта на 10.04.2012 г.

Играта Завърти компаса! Спечели почивка за двама е в рамките на проекта „Мултимедиен каталог на туристически обекти и електронен маркетинг на дестинация България“, част от кампанията за популяризиране на новия туристически портал: bulgariatravel.org. Тя е рекламирана с банери в редица български и международни портали, а заложеният мултилевъл механизъм допринася за привличането на по-голям брой посетители, които да се регистрират за участие и да разгледат сайта: bulgariatravel.org.