Kогато играта загрубее, американките купуват лак за нокти.

За първите десет месеца от 2011 продажбите на лак и други продукти за нокти са скочили с 59% спрямо същия период през м.г., сочат данните от изследването на NPD Group.

"Цветът на ноктите е напълно достъпна глезотия", сподели Карън Грант – вицепрезидент и анализатор на индустрията в NPD.

"Това е лесният начин да бъдеш в крак с тенденциите и да изразиш мнението си", отбеляза тя.

Въпреки че изследването на NPD се фокусира върху големите магазини, Грант смята, че тенденцията важи и за масовите пазари.

Димитриос Симпкинс – мениджър на салона за красота "Lali Lali" в Ню Йорк, е съгласен с тази гледна точка.

"Красотата е единственото нещо, за което жените никога не спират да мислят", твърди той, пише БГНЕС.